Ljuslyktor eller värmeljushållare av kakformar


De här fina kakformarna är fyndade på en loppis (ungefär 100 stycken för bara 20 kr) och de går att använda till så mycket mer än bara kakor! Man kan till exempel använda dem istället för julgranskulor eller varför inte använda dem som värmeljushållare? Idén med värmeljus fick jag från min underbara svägerska och jag tycker att det är genialiskt! Det passar perfekt in i en lantlig inredning eller till en finare middagsbjudning. Tack för idén, Ida!


Kommentarer

  1. Åh vad smart! Det där blev ju jättefint :D Mysig blogg du har

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärligt! Vad glad jag blir :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)