DIY - En samling av kreativa idéer


Det finns så mycket roliga och kreativa idéer som jag vill genomföra och pyssla ihop men när jag väl har tid och inspiration så kommer jag sällan på vad jag vill göra. Det här har jag nu löst genom att göra en liten kreativ bok där jag samlar alla idéer och påhitt som jag vill göra så att jag alltid har en källa av idéer att gå till när inspirationen flödar!



Du behöver:
  • En bok
  • En penna
  • En hel hög med inspirationskällor!


1. Ta fram anteckningsboken och pennan och börja skriva!
- Ett tips är att skriva upp en liten beskrivning (eller länk till en tutorial) och vilka saker som behövs till projektet så blir det ännu lättare att komma igång!

- Jag skriver dessutom upp om jag fått idén från någon annan blogg så att jag sedan kan ge cred till den personen när jag visar upp slutresultatet - för äras den som äras bör.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

  1. Smart ide, absolut något att ta efter, ja för den som nu får någon ide. Ha det bäst iderika dotter. Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Bra tips! :)Själv räcker det nog att kika in här om jag behöver en idé nån dag!!! Så mycket kul att kika på!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack så mycket! Roligt att du tycker det. :) Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)