Fixat lite i trädgården


Vädret var överraskande bra förra helgen så då fick det bli lite pyssel i trädgården trots allt. Jag fixade i ordning lite fint vid vår nya fika-hörna.


Både bordet och ljuslyktorna har jag målat om. Bordet var från början rött och jag fyndade det på en second hand för ett antal år sedan.. Bordet fick stå ute under denna vinter och det tog hårt på färgen men i mina ögon blev det bara snyggare!

Ljuslyktorna var från början svarta, men jag tyckte inte att de passade in någonstans så även de fick en omgång med vit färg. Ett enkelt sätt att piffa upp gamla lyktor! Jag använder gravljus i mina lyktor utomhus bara för att de brinner så mycket längre än andra ljus..

Ha en fin kväll!

Kommentarer

  1. Vilken mysig hörna! LÄNGTAR själv till jag kan pynta i min egna trädgård ;) Och väldigt charmigt med pärlhyacinterna i vattenkannan!

    SvaraRadera
  2. Mysigt!!! Förstår din glädje angående bordet ;)

    Tack för såå fina rader hos mig! :))

    Kram på dej!
    /Bettan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja jag misstänkte att du skulle förstå mig ;) Kram!

      Radera
  3. Fint Ester, nu vill jag komma och fika tillsammans med dig. Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Hej hej:)!
    Hittade dig via Bettan ovan, och var bara tvungen att hälsa på. Och vilken mysig blogg du har! Hitt kommer jag snart igen :). Ha en fin kväll!

    Blessings,
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt! Tack så mycket för din fina kommentar. :)

      Radera
  5. Ser riktigt mysigt ut! Bra jobbat :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)