Julpyssel: Julbjörk - en annorlunda julgran gjord av björkpinnar


Nu har jag pysslat ihop en liten variant på den klassiska julgranen. Jag såg en bild på pinterest där någon hade gjort en stor "gran" av grenar från något annat träslag och jag tyckte det var så fint så jag var tvungen att testa det själv.

Efter några timmar av frustration och tålamodsprövningar så lyckades jag få ihop den till en någorlunda stabil gran och sen återstod bara det roliga - att pynta den! Nu kan vi säga välkommen till advent i vårt hus!

Ha en härlig kväll allesammans!




Kommentarer

  1. Jääääklar va läckert!

    SvaraRadera
  2. Så häftig! Riktigt riktigt fin Ester! Du är så duktig:)
    Kram kusin Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket kära kusin! Vad glad jag blir! ❤

      Radera
  3. Det var annorlunda, jätteroligt med nåt helt annat. Fint Ester. Du har tålamod helt klart. Kram och glad Advent. Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mamma! Tålamod eller envis.. det är frågan. :P Kram!

      Radera
  4. Vilken fin adventsgran :). Annorlunda och rolig ide'.
    Önskar dig en fin 1a advent!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :-) Önskar dig detsamma! Kram

      Radera
  5. Hur fin som helst! Mycket roligare än en vanlig plastgran :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Eller hur, det var så jag tänkte också. Iaf roligt att prova nått nytt :)

      Radera
  6. Men så fin gran!! Jag gillar ju pinnar och sånt, den hade passat hos mej :) Kramkram
    /Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja den passar ju i den lite lantliga stilen tycker jag :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)