Äntligen har jag tagit mig ut och fotat gravidfoton på magen!


Igår var jag ute i det vackra vintervädret (eller snarare höstvädret) och försökte mig på att fota lite på den växande magen. När det gäller fotografering så kör jag på principen "tusen bilder säger mer än ett ord" för jag har insett att när jag tar sjukligt många foton så lyckas jag åtminstone pricka in några ögonstenar.

Översta bilden till höger är min absoluta favorit men än har jag mycket att lära när det gäller fotografering. Öva, öva, öva är det som gäller!


Kommentarer

  1. Fina bilder! Väntar själv barn i februari men har bara tagit mobilbilder framför spegeln :) Inte lika fint mysigt och vackert. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Åh, så roligt! :-) Önskar dig lycka till också!

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)