Har sytt en vimpel till barnvagnen


Mina pyssel är ganska bebisinriktade för tillfället men det är väl ganska naturligt med tanke på att man har världens goaste lilla tjej som inspirationskälla?

Ett av mina senaste pyssel fick bli att pimpa barnvagnen med en söt vimpel! Det var verkligen kul och avkopplande att sy denna så jag kommer nog att sy några till och lägga ut till försäljning om någon skulle vara intresserad? :) 

Ha en fortsatt fin och solig fredag!

Glöm inte att följa mig på instagram där jag heter: ettkreativtliv


Kommentarer

  1. Kul att ses i söndags =)
    Såg att vi är med i samma föräldragrupp på årsta BVC. Jag missade tyvärr första samlingen då inbjudan hade hamnat i högen med räkningar och Emil öppnade brevet på kvällen samma dag som samlingen varit. Sicken osis. Men ska försöka komma nästa gång istället. Hoppas det var ett trevligt gäng!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)