Jobb och Eurovision - Dessertbord


Nu var det ett tag sedan jag bloggade! Har börjat jobba heltid och det har tagit lite tid att vänja sig vid den nya tillvaron och då har bloggen snällt fått vänta. Jag börjar dock komma i fas och känner att energin till det kreativa livet har kommit åter..


I helgen är det Eurovision och det är en given tradition för mig. Förra året gjorde jag ett mini-dessertbord med temat gul/blått och det kändes ju väldigt passande eftersom Sverige kammade hem segern. I år blir det inga avancerade bakverk - men icke desto mindre ska jag heja som en galning på vår Robin!


Ska ni se Eurovision måntro? :)

Kommentarer

  1. Vilken fin Sverigetårta :)! Jag hoppas segern än en gång går till Sverige. Här blir det, traditionsenligt, en eurovision-afton. Ha en fin helg i solen!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har visst glömt svara här! Men tack! :) Och synd att Sverige inte vann... Kram

      Radera
  2. Hek

    Så Mycket gott !
    Kul att hitta hit !
    Ha en fin vecka !
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)