Kopparkärl som ljuslyktor


Koppar är ju så otroligt modernt nu för tiden så nu har jag för vana att slänga ett öga på koppargrejerna när jag är på en second hand och innan jul fick jag syn på de här. Tanken slog mig att de skulle passa utmärkt som ljuslyktor så jag köpte dem för en billig peng (20 kr totalt) och gav bort som julklapp till min syster som har ett kopprigare hem än mig. :) 

Translation: Bought these on a second hand-store and gave as a christmas present for my sister who has a lot of copper details in her home. 

Kommentarer

  1. Så himla fina. De passar ju perfekt som ljuslyktor. Second hand är det bästa! :)

    Jag önskar dig en härlig helg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)