Babyshower, blöjtårta och en rosa ombre-tårta


I november fick jag äran att fixa tårta, fika och en blöjtårta till en av mina närmsta vänners babyshower. Bilderna är inte mina bästa men jag skyller på den mörka novembermånaden och en aning stressad tvåbarnsmamma. :)

Tårtan är gjord på saftiga chokladbottnar, fylld med chokladfyllning, spacklad och dekorerad med vit choklad-frosting. Dekorationerna uppe på har jag gjort av papper, sytråd, lim och papperssugrör. 

Utöver tårta så hade jag även gjort muffins och chokladdoppade marshmallows. 


Translation: In November I had the huge honor to make a cake and some decorations for my friends babyshower. 







Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)