Viljan är stark, knoppen är svag

Nu har jag äntligen lyckats dra mig till datorn för att uppdatera bloggen. Jag har under ett flertal dagar legat däckad med spänningshuvudvärk och migrän så jag har inte haft möjlighet att skriva något nytt inlägg. Det är så typiskt, tråkigt och jobbigt att huvudvärken ska komma när jag har som mest inspiration och idéer till olika pyssel - men jag är faktiskt inte bitter. För hur kan man vara bitter när det växer ett litet under i magen på en?! :)




Jag vill i alla fall säga ett stort tack till er trogna läsare som fortsätter att kika förbi trots dålig uppdatering - snart ska jag visa er både virkade babymössor och andra bebispyssel. :)

Kommentarer

  1. önskar att huvudvärken ska gå över å att du får må gott å njuta den här tiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det önskar jag med. Men jag njuter trots huvudvärk!

      Radera
  2. OOh så skoj!! :) Pyssel är så roligt och oftast får man massor av inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vad vore livet utan pyssel och bakning! :)

      Radera
  3. Vad härligt med människor som du som visar upp en riktig konstnärlig kreativitet och som verkligen är duktiga på det. Jag tycker att det är så undervärderat i samhället. När du gjorde uppdateringen med legotårtan så visade jag den direkt för mina barn och delade den även via Facebook med en tjej i Holland som också är riktigt duktig på att göra tårtor. Både barnen och hon tyckte den var jättefin! ;).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det värmer att höra. :) Så är det kanske, men jag tror det kreativa har lyfts fram mer under åren tack vare bloggar och sociala medier - folk får nu utrymme och en plats att visa upp vad de kan. :)

      Radera
  4. Så himla underbart att läsa att det bor ett litet pyre i din mage! Stort stort grattis!!!! när ska liten komma?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack! :) Det lilla livet beräknas komma i slutet på februari och vi längtar som tokar! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)