en kreativ bloggshop och värmekuddar med ris



Nu har jag äntligen bestämt mig för att starta en liten bloggshop här på bloggen där jag kommer att sälja en del av mina pyssel och kreationer. Innehållet kommer säkert att variera precis som innehållet i bloggen varierar - men det är just det som gör det så roligt tycker jag!

De här två värmekuddarna sydde jag igår och de hoppas nu på att få komma till ett nytt hem!


(Uppdatering: På grund av tidsbrist så har jag lagt ner bloggshopen på obestämd tid.)



Kommentarer

  1. Åh, vad roligt! Lycka till! Du skulle kunna starta nåt liknande ett kafé jag vet, http://kafetillsalu.se. God fika och en massa fina saker till salu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt! Det vore något av en dröm att starta ett liknande ställe som du längtar till så vi kan hoppas att det går att genomföra i framtiden. :D //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  2. så söta älskar tygerna du har använt, är det Tilda tygerna från panduro?
    Jag har ju en vetekudde redan men man kanske behöver en till när dom är så här fina :)
    // Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, de mönstrade tygerna är tyger från panduro men om de heter Tilda minns jag inte. :) Hehe ja, värmekuddar kan man aldrig få för många av! Jag är själv beroende av dem :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  3. Glömde fråga är det mat vete i eller vad har du fyllt den med?
    // Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är fyllda med grötris. :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)