En söt och lång vetekudde eller värmekudde med grötris



Dagens sy-projekt fick bli en ny värmekudde för sådana kan man enligt mig aldrig få för många av! Den här fick bli extra lång för att jag ville ha en kudde som räcker över hela magen eller från axel-till-axel.

Jag har fyllt min kudde med grötris istället för vete för att det är lättare att få tag på och säkert billigare också. 

Ha en fortsatt fin söndag!

Mönster: Inget, jag gick på känsla... 
Tyg: Innertyg: Kökshandduk från IKEA
Yttertyg: Blommigt tyg från Panduro samt ett vitt lakan

Hur jag syr mina värmekuddar har jag beskrivit i ett tidigare inlägg som ni hittar -här-.

Kommentarer

  1. Verkligen jättefin! Lite sugen på att testa göra en själv jag med.. Den jag har nu tycks sjunga på sista versen tyvärr ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, gör det! Hehe ja jag har en här hemma jag med som sjungit på sista versen väldigt länge.. Det är därför jag måste sy några nya så att jag kan slänga den med gott samvete. ;) Kan inte leva utan värmekudde nämligen! Kram

      Radera
  2. Det var lätt den snyggaste vetekudden jag sett! Och vilken otrolig tårta du gjort. Wow!

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack så mycket! Vad glad jag blir! :-) Ha en fin kväll och morgondag! //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)