En mjuk och söt bebisfilt i trikå och fleece


Såhär i väntans tider kunde jag inte motstå att sy ännu en bebisfilt till det lilla livet i magen! Jag fullkomligt älskar det här cupcakes-tyget i trikå och tillsammans med ett fleecetyg så blir det en riktigt mjuk och mysig filt.

Nu står jag bara i valet och kvalet om jag ska låta filten vara som den är eller om jag ska sy fast några detaljer eller figurer framsidan för att göra filten lite roligare... Jag kanske ska sy fast bebisens namn till exempel? Men då måste jag vänta tills den kommit ut först eftersom vi inte vet om det är en liten tös eller pojke därinne. :)

Ha en fin dag!


Mönster: Inget
Mått: Ca. 50 x 70 cm
Tyg: Trikåtyg från Ohlssons tyger och Fleecetyg från ÖoB

Kommentarer

  1. Det blir en skön filt till bebisen
    när han/hon kommer.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är riktigt mjuk och go så det blir nog bra! :) Ha en fin kommande helg! //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  2. Åh så fin filt! Men vad ser jag mer?? Jo en Minion!! Love 'em! En sådan vill jag också ha där jag sover ju...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, ja vi älskar också minions så vi tänkte försöka sälja in dem hos bebisen med ;) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)