Brösttårta - Rosa bandet 2014


Oktober är en rosa månad och i år uppmärksammar jag Rosa bandet med en liten brösttårta.

Jag är även med och stödjer cancerfonden genom en insamling som min favoritbloggare Beata och två andra bloggare har startat som heter bloggare mot cancer och jag vill vädja till er att också vara med och göra en skillnad! Klicka er ni på länken ovan och skänk en gåva. Vem vet, det kanske kan rädda dig, din mamma, din syster, din fru, ditt barn eller din vän. 

Tillsammans kan vi göra skillnad!

//Ester


Tårtan är gjord på chokladbotten, fylld med mosad banan och nutellafrosting (som den även är spacklad med) och den är täckt med marsipan. Dekorationerna är också gjorda i marsipan. 

Kommentarer

  1. Jag har fått smaka den här skapelsen, smarrig. Bra gjort Ester. Jag vill också vara med och stödja. Ska köpa ett band. Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mamma! Och vad bra att du också är med och stödjer! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)