Gravid - Vecka 20, Rul (rutinultraljud) och en till prinsessa


Som jag har längtat till den här dagen - till rul! Att få se våran skatt igen, att få se att allt är som det ska och att förhoppningsvis få veta vem som ligger därinne. Nu vet vi, till 99% säkerhet, att vi väntar en till prinsessa! Vilken lycka och glädje!

I övrigt mår jag väldigt bra nu förutom att jag är trött på kvällarna (men vilken småbarnsmamma är inte det?) och jag är så tacksam över att få vara gravid igen. Snart är första halvan avklarad! :)

Ha en underbar helg fina ni! Kram från mig


Kommentarer

  1. Underbart - grattis till en fin liten bebis!

    SvaraRadera
  2. Så underbart härligt! Grattis! Läste om ofrivillig barnlöshet i ditt tidigare inlägg och jag önskar verkligen att alla som vill bli föräldrar fick bli det. Önskar er en underbar resa med skruttet i magen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)