Gravid, vecka 27


Nu är vi i vecka 27! Glädjen över vårt andra barn och värken i kroppen växer i takt med varandra. Jag uppfylls ofta av ett glädjerus och längtar verkligen tills vi får träffa vår andra prinsessa. Hon sparkar tydligare och hårdare nu och det känns att det börjar bli mindre plats för henne att röra sig på. Det är helt overkligt att det bara är 3 månader kvar tills vi får se henne. 

Jag njuter fortfarande av att vara gravid men jag tycker inte om foglossningen, karpaltunnelsyndromet som börjar göra sig till känna och jag är inte heller överförtjust i att vågen tickar uppåt även om jag vet att det är oundvikligt - jag känner mig bara inte så sugen på att gå upp 27 kilo igen. Fast det är ju värt det, hon är värd det, oavsett hur många kilon det landar på denna gång.   

Kommentarer

  1. En trevlig blogg att följa även för en tant som jag...Allt med dig är så vackert Ester. Du själv, de saker du gör och det du skriver. En liten gullig familj har du och nu ska ni bli fler. Gratulerar och Guds välsignelse över er/AnnaLena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett stort och varmt tack för din fina kommentar! Det värmer mer än du anar! Tusen tack! ❤ Guds välsignelser till er också! Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)