Träbröllop!

Fotograf: M & A Ardeby

Idag firar jag att jag varit gift med mitt livs kärlek i hela fem år.
Fem år med han som får mig att känna mig älskad, han som får mig att skratta, han som tröstar mig, han som är snyggast, han som peppar mig, han som tillrättavisar mig, han som tar hand om mig, han som har bäst tålamod med mig, han som är pappa till mina barn, han som förstår mig, han som försöker att förstå mig även de gånger när han inte alls gör det, han som lyfter mig, han som formas tillsammans med mig, han som lyssnar på mig, han som är lika konstig och galen som jag, han som bryr sig om mig, han som känner mig bäst, han som aldrig är tyst, han som är min förebild, han som jag älskar mest. Min skåning! 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)