Ärtpåsar, dymo och tacksamhet


De här ärtpåsarna (aka rispåsarna) som jag sytt fick bli presenter till två av dotterns kompisar. Vi har haft förmånen att få lära känna dem och deras föräldrar genom föräldragruppen på BVC och det är jag är evigt tacksam för. Mitt föräldralediga år hade inte alls varit samma sak utan dem och det har varit så skönt att få dela bebisbubblan med andra förstagångsmammor! Tack till er! 

Presenterna slogs för övrigt in i härligt turkost presentpapper och markerades med namnlappar från min dymo. Dymon är köpt hos Clas Ohlson - efter många besvikna besök av en tom hylla så lyckades jag äntligen få tag på ett ex och nu används den flitigt här hemma. :) 

Ha en fin kväll! /Ester


Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)