Julförberedelser i Augusti


Det är väl nästan ett brott att säga att man längtar till jul såhär under en av sommarens varmaste dagar, men det är sant, jag har börjat längta efter jul! Jag har till och med börjat med vissa julförberedelser - nämligen att frysa in bär inför kommande glögg-tillverkning!

Att göra egen glögg var något som jag fastnade för i fjol men jag upptäckte att det var omöjligt att få tag i vinbär under den årstiden och det har jag nu åtgärdat genom att frysa in en påse med svarta vinbär som, i kallare tider, ska få bli en fantastisk vinbärsglögg!

Någon mer som har börjat längta efter jul? Eller är jag ensam om att vara såhär jultokig? :)





Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)