DIY - Förnya dina jeansshorts genom att sy fast en söt spets


Nu har jag följt många andra bloggares fotspår genom att förnya mina gamla jeansshorts med en söt spets! Spetsen kommer ifrån två gamla lakan som jag fyndade på Helping Hand i Uppsala för ca. 20 kr - både billigt och bra!

DIY - Allt som behövs är ett par gamla shorts (eller nya) och lite spets. Jag sydde fast spetsen med en enkel raksöm och har man ingen symaskin så går det lika bra att sy för hand. Tänk dock på att ju noggrannare du syr desto längre kommer de att hålla. Lycka till!

Kommentarer

  1. Åh, supersött!! Tack för inspirationen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var så god! Det är bara en glädje att få kunna inspirera andra :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)