Höstpyssel - rosor av lönnlöv


Nu är det äntligen dags att visa upp lönnrosorna som jag gjorde för en tid sedan. Jag har bytt tillbaka till min gamla dator som saknar minneskortsläsare så jag har inte kunnat blogga på ett tag men nu så har min man köpt en minneskortsläsare till mig - fin som han är!

Jag såg den här mysiga idén på Facebook tidigare i höstas men innan jag hann ta mig ut och plocka några löv så hade de hunnit gulna och bli något torra - men det hindrade inte mig från att prova. Jag tycker att idén är helt genial och de passar utmärkt som dekoration bredvid vår kamin där ingen levande växt klarar av att stå. 

Vad tycker ni? Har ni testat att göra egna rosor av höstlöv? 



Kommentarer

  1. Riktiga konstverk! Jättefina!

    SvaraRadera
  2. Det har jag aldrig testat men de blev supersnygga. Det får jag lägga på minnet :) kram carolina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, gör det! Det var ett roligt pyssel :)

      Radera
  3. Har inte provat själv men blir riktigt sugen när jag ser ditt resultat :)

    SvaraRadera
  4. Har aldrig testat detta. De blev underbara! Så realistiska.

    Ha en fin torsdag!
    Blessings/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det var den känslan jag ville skapa också. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)