Enkelt och gott recept på knäck och knäckklubbor


Nu är julen verkligen kommen! Det har varit dåligt med uppdateringar nu den senaste tiden på grund av mycket jobb och julstök - och det kommer nog inte att bli bättre den här kommande veckan heller för då tänker jag njuta av lite ledighet och kvalitetstid med familjen! Såå underbart!

Så, med risk för att jag inte hinner, orkar eller vill publicera något den kommande veckan så får jag önska er en riktigt god jul! Och om ni inte har hunnit koka knäck ännu, eller om ni ätit upp allt redan och behöver göra mer, så rekommenderar jag er att prova detta recept - och varför inte passa på att göra några härliga knäckklubbor medan du ändå är igång? :)  Kram från Ester 




Kommentarer

  1. Knäckklubborna var jättefina! Jag är så dålig på att bedöma kulprov, så jag har alltid termometer när jag gör knäck. Vet du vilken temperatur som behövs för att klubborna ska hålla ihop?
    God Jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Åh, jag kör alltid på kulprov så jag vet tyvärr inte vilken temperatur som behövs. Jag kan försöka kolla det nästa år! :) Men knäcksmeten behöver bli ganska seg-hård för att klubborna ska hålla formen. God fortsättning! //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  2. Oj så smaskigt! Hoppas att du får en riktigt finfin julhelg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas du fick detsamma och önskar dig en god fortsättning! //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  3. Åh vad gott :) Måste absolut testa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så! :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)