Gravid i vecka 34


Här är min midsommarmage! När bilden togs var vi i vecka 33 men nu befinner vi oss i vecka 34. Bara 46 dagar kvar!  

Mitt stora klagomål just nu (om man nu får klaga) är att magen/huden är så öm och stram precis vid naveln så jag får ont bara av att ha en tröja på mig vilket gör vardagen med en 15 månaders ganska besvärlig, men utöver detta mår jag förvånansvärt bra! Sammandragningarna är under kontroll, foglossningen är som bortblåst och likaså karpaltunnelsyndromet (även om jag befarar att det kommer att komma i takt med värmen och vätskeansamlingen). Lilla prinsessan verkar också må bra och rör sig mycket och jag börjar inse att vi snart kommer att ha henne i vår famn. Såå underbart! 

Hoppas att ni har haft en fin midsommarhelg!


Kommentarer

  1. Vad fort det går! Och jättefin mage :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är helt otroligt vad tiden flyger iväg!

      Radera
  2. Så fort tiden går, snart är er andra lilla prinsessa här <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, såå overkligt. Vi längtar så mycket efter henne nu! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)