Enkelt och gott recept på blåbärssmoothie


Nu är 2014 äntligen här - året som vi har längtat efter i flera månader! Om mindre än två månader är nämligen vår lilla krabat beräknad att komma och vi kan knappt bärga oss.

Efter all julmat och julgodis så känns det inte mer än rätt att börja det nya året med ett lite nyttigare inlägg. Det här är ett barnsligt enkelt recept på smoothie och man kan byta ut blåbären till några andra bär och ersätta filmjölken med lite yoghurt - allt efter vad hjärtat (eller magen) begär!

Hoppas att ni har fått en fin start på det nya året!


Kommentarer

  1. Känner att jag måste börja få lite ordning på ätandet också, har varit lite väl upp och nedvänt med särskilt mattiderna nu när det är ledigt... blåbär är ju så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det brukar vara svårt att hålla på rutinerna när man är ledig.. Allt blir liksom förskjutet för att man sover längre och är uppe senare. Jag har lovat mig själv att ta tag i ett lite nyttigare liv med bättre rutiner när bebisen är född för just nu har jag svårt att neka mig själv godsaker när suget slår till. ;) Ha det fint! Kram //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  2. Ser gått ut, måste testa det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så! :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  3. Så gott! Blåbär älskar jag så det brukar jag alltid ha i mina smoothies :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! Men jag föredrar faktiskt hallon så det blir oftast det för min del. :) Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)