Nya knoppar från Nillas Handelsbod till min ommålade byrå



För en tid sedan målade jag om -den här byrån- från vanlig tråkig furu till shabby chic och som pricken över i:et har jag nu fått möjligheten att förgylla byrån med fina knoppar i porslin från Nillas Handelsbod - visst blev det fint? För er som också är på jakt efter nya knoppar så kan jag rekommendera att ta en titt hos ovanstående där det finns ett tillräckligt stort utbud av knoppar för att skapa en härlig beslutsångest.

Och för er som har ett öga för detaljer så har ni kanske lagt märke till ett fel i bilden ovan som jag så snällt (av ren lathet) inte orkar göra något åt - om inte så lär ni upptäcka det efter att ha läst den här texten, hehe. 



Det här inlägget är ett samarbete med Nillas Handelsbod

Viktigt: Som jag tidigare har beskrivit så är mina åsikter inte till salu. Jag väljer samarbeten med företag/bloggare med omsorg och väljer enbart sådant som jag gillar, kan stå för och som jag gärna promotar. Det här är min blogg där jag skriver utifrån mitt hjärta och mina intressen - och så kommer det alltid att vara. 

Kommentarer

  1. Hihi har du fastnat på 3:e jan tro? ;) Knopparna är helt i min smak, så fina! Och byrån fick sig verkligen ett lyft!! Ha en fin helg kära du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jaa.. Vi glömmer alltid att ändra den där kalendern. Nu var det åtminstone inte lika illa som det brukar eftersom vi typ bara kommer ihåg att ändra den en gång i månaden. ;) Ha en fin helg du med! Kram

      Radera
  2. Superfin! Knopparna blev ju pricken över i:et! Hoppas att du haft en underbar helg! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst blev dom! :) Ha en fin helg! //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  3. Så fin! Knopparna är ju underbara! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, visst är dom! Riktigt fina :D //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  4. Så fin! Knopparna är ju underbara! Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Tack för tipset om knoppar. Tycker generellt sett att de flesta knoppar går i samma anda. Men dina stack ut. Hoppsan, vad ordvitsigt det blev då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, var så god! Jag tycker att Nillas Handelsbod hade många varierande stilar faktiskt så jag hoppas du hittar något du gillar! Ha en fin helg! //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  6. Ja, ofta kan det ju vara att det är just de smådetaljerna som förhöjer, rätt knoppar kan vara så viktigt! Fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Tack! :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)