Målat om en korg - tänk vad lite färg kan göra!


Nu har jag varit i farten med målarpenseln igen och bilden ovan visar korgen före- och efter. Korgen fyndade jag på en second hand för 30 kr och precis som -förra gången- jag målade om en korg så spädde jag ut färgen med lite vatten för att skapa ett mer genomskinligt resultat.

Nu återstår bara frågan vad jag ska fylla korgen med - men jag tror faktiskt att det får bli en förvaringsplats för bebisens strumpor! 

Ha en fin kväll alla kära läsare!

Kommentarer

  1. Hej! Har nyligen hittat hit och älskar din blogg!
    Jag har en fråga - har precis flyttat hemifrån och letar nu efter en tvättkorg. Undrar om du vet några lite annorlunda sidor som kan ha? Har kollat på alla sidor/i alla butiker jag vet. Vill ha en som är typ sin din korg ovan innan du målade den, typ som IKEAs BRANÄS fast mindre då jag bor i ett litet studentrum :) tack på förhand! Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack så hjärtligt för din kommentar! Vad roligt att du gillar min blogg. :) Åh, det där med att hitta den perfekta tvättkorgen är inte det lättaste - jag letar fortfarande efter den. Men om du är ute efter en korg så är mitt bästa tips att kika på second hand och loppis men annars kanske någon byggvaruhandel (t.ex. bauhaus) kan ha? Eller kanske Rusta, Jysk eller ÖoB? Lycka till i letandet! Kram från Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  2. Riktigt fint! :) Det är kul att resultatet kan bli så olika med lite färg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, verkligen! Färg är en mycket bra uppfinning :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera
  3. Jöttefin som allt du gör! Vi har en korg för vantar och tofflor till Alice här hemma. Kan ju också vara ett förslag på vad du kan fylla den med :). Kram på dig vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina vän! Tack för förslaget! Något bebisrelaterat blir det nog för korgen står på bebisens byrå :) kramar

      Radera
  4. Svar
    1. Tack! :) //Ester ❤ ett kreativt liv

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)