Gravid, vecka 22-23


Eftersom jag höll på att fixa med bloggflytten förra veckan så hann jag inte göra ett inlägg för vecka 22 så nu blir det ett kombinerat för vecka 22-23 (fast jag går faktiskt in i vecka 24 snart till och med).

Ja, vad ska man säga om dessa veckor? Ett evigt springande på toaletten kanske? Jag kan inte minnas att jag var såhär kissnödig med första barnet för nu gör jag inte annat än att kissa känns det som. På rul syntes det tydligt att prinsessan låg nära blåsan så jag antar att hon helt enkelt trivs med att trycka på mammas blåsa - och värre lär det väl bli ju mer hon växer. I övrigt mår jag bra även om jag känner av foglossning mer och mer, men än så länge är det hanterbart och jag njuter av graviditeten. :)


Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid till att lämna en kommentar! Det gör mig så glad! ❤

(Kommentarer som enbart innehåller reklam tas bort)